Ako som schudol metódou Dr. Chenota v Merane

Stále väčší počet Rusov chodí do Henriho Chenota za detoxikáciu v Merane, ktorá na rozdiel od všetkých tradícií štátneho sviatku poslušne dodržiava prísnu diétu a všetky lekárske predpisy. Strávil som týždeň s módnym lekárom: „trápenia“ naozaj stoja za to!

Surové údaje

Nemôžem povedať, že pôjdem k Dr. Chenotovi, naozaj som chcel schudnúť. Aj keď teraz chápem, že to bolo miesto, kde schudnúť. Nie príliš elastické bruško, „uši“, záhyby na bokoch a boky mierne širšie ako súprava, 5-6 samozrejme viac kg - štandardná sada nezávadných mestských dievčat, ktoré len zriedka hrajú šport, nie vždy sa správajú správne a nie príliš často sa stretávajú v bikinách. Čo ešte? Únava, skôr letargia. A chcel som byť trochu veselejší. Tiež som chcela, aby sa moje nohy vo večerných hodinách nenaplnili a chrbát by nebol bolieť. Nesťažoval som sa najmä na žalúdok a trávenie, ale mal som podozrenie, že sa mi z nejakého dôvodu podráždilo na mojej pravej strane, že som bol z nejakého dôvodu bolesť žalúdka a občasná kožná vyrážka sa už nedá pripísať akné mladistvých. Toxíny, o ktorých Dr. Chenot hovorí tak veľa, sú oveľa prijateľnejším dôvodom. Stručne povedané, chcel som sa cítiť lepšie, štíhlejší a mať zdravú pleť.

Bol som varovaný, že tam bude veľmi málo jedla, veľa procedúr, žiadny alkohol, vzduch bol čistý, išiel som do postele, ako v priekopníckom tábore, o 10. večer. A čo robiť v malom talianskom meste v horách na hranici s Rakúskom? Tak som skončil v paláci Merano, v miestnosti s výhľadom na zasnežené vrcholky hôr, v mieri, tichu as jasným úmyslom viesť zdravý životný štýl.

Prvý deň

Dostal som plátenú tašku, župan, papuče a zdravotnú kartu s harmonogramom povinných procedúr a návštev u lekára. Na raňajky a obed má ísť vonku v župane, prezliecť sa len na večeru. Ak by to nebolo pre päťhviezdičkový interiér, cudzí jazyk, hory mimo okna a recepčný, pripravený splniť akúkoľvek požiadavku, okrem tiramisu v miestnosti, rozhodol by som sa, že som išiel do sanatória 4. oddelenia, pretože moji rodičia boli mladí. Na večeru ma čašník v motýliku, ktorý hovoril všetkými európskymi jazykmi a dokonca aj ruštinou, vzal za moju (áno, áno, ako v sanatóriu) bezchybne podávaný stôl s menu v ruštine. To, čo som čítal, znelo celkom dobre: ​​„Usporiadanie ananásu a melónu, zeleninová krémová polievka, baklažánový souffle s paradajkovým gulášom“. Samozrejme ani mäso, ani ryby, ani ustrice, ani šampanské, ale nezomriem hladom.

"Porušujete?" - hostia sa navzájom tajne zaujímali. „Čo to hovoríš! Len kúsok čokolády, jeden kúsok čokolády. “ Mladé ruské dámy pri ďalšom stole v uggs a Juicy Couture oblekoch presvedčili čašníkov, aby priniesli druhú časť zeleninovej suflé, sťažovali sa na podvýživu. Neďaleko sa nachádza starší francúzsky pár: má rovný chrbát a diamanty, je šedovlasý a veľmi ušľachtilý. Chinno, v malých kúskoch, strávili nízkokalorickú večeru, pomaly rozprávali o umení a nedávno zakúpenej maľbe v správnom francúzskom jazyku, ktorým hovoria reálne grafy, spisovatelia a absolventi sovietskych špeciálnych škôl.

Večera bola chutná (aj keď bez soli, z byliniek len korenie), ale úplne bez výživných látok. Bylinný čaj bol podávaný na dezert. Ovocie, podľa metódy Chenot, musíte jesť len pred jedlom, inak z nich žiadne výhody - len toxíny. A cukor a sladké je lepšie jesť vôbec. Po večeri sme sa presunuli do baru. Tam, namiesto koktailov - 25 druhov bylinného čaju so sladkou guávovou šťavou, podobne ako med. Rekreanti sa snažia nepamätať si jedlo a alkohol, spať nesúhlasiť v 9, niekedy 10 hodín. Nie je však nič viac na práci, okrem romantickej prechádzky pod mesiacom k vodopádu.

Keď som sa vrátil do miestnosti, uvedomil som si, že chcem jesť. V nádeji malého kúska čokolády alebo niekoľkých orechov som otvoril mini-bar: tam boli len dve fľaše minerálnej vody, ktorá tam stála bez plynu. Spánok bol hladný, počítal zajtra na raňajky. V noci som sníval o špagety a prosciutto.

Druhý deň

O ôsmej ráno som šiel dole do reštaurácie s veľkou náladou, čakajúc na teplý croissant, rustikálne maslo, domáci džem, vajcia so žĺtok žĺtok, čerstvé ovocie - slovom, zdravé a chutné, organické produkty. Ale reštaurácia sa ukázala ako nejako podozrivo opustená a necítila ako croissanty. Priniesli mi malú misku ovocného šalátu, ponúkol výber bylinného čaju alebo kávy z čakanky. A je v 8 hodín ráno a obed je len na 12. Poslušne som išiel k lekárovi a na postup.

Kúpele voňali riasami, bylinkami a zdravým životným štýlom. Denný rituál - hydrofangoterapia. Bol som ponorený do horúcej vane s niekoľkými užitočnými riešeniami na pol hodiny, potom sa zabalil do špiny na ďalšiu pol hodinu, potom sa dostali pod, čo nemilosrdne búšilo na problémových oblastiach. Po hodine poprav som cítil, že proces začal, moje telo bolo posilnené. Dostal som sa na váhy - 65,5 kg. Kde sú mojich 17 rokov? A vyzerá to ako nič štíhle.

Prísny taliansky lekár (môžete dostať prekladateľa) sa spýtal, čo jím, pijem, ako žijem, keď chcem najesť najviac.

- V piatok večer? A pankreas nebolí?

- Áno, áno, trochu.

- Čo ešte?

- Plyny, opuchy, stres, sú problémy s kožou, niekoľko kíl navyše.

- Dezerty sú zlé (myslím), nie na noc (samozrejme, kto by pochyboval).

Lekár predpísal jeden deň, (najprísnejšie), bifidobaktérie v tabletách na trávenie, napísal pokyny terapeutovi a poslal ich. To je pol hodiny v tmavej miestnosti sám s monitorom a drôty. Pointa je, že telo je pripojené k zariadeniu, ktoré meria napätie v bioenergii, ktoré práve aktívne využíva. Dr. Sheno rešpektuje čínsku medicínu, diagnostikuje problémy s jej pomocou a využíva ju.

Milujem masáž, obzvlášť tvrdé, mierne bolestivé, plížiť sa do kostí tak, že chrbát, vyčerpaný počítačom, nebolí, a pravá noha, lisovanie plynu sedem dní v týždni, nie je znecitlivenie. Ruský masážny terapeut Danila, ktorý už dlho žije a pracuje v Merane, sa ukázal byť génius. Svojimi rukami najprv rozbil moje klipy, svalové uzliny a problémové oblasti, a potom s plechovkami, tie samé od detstva - to trochu bolelo, ale celkovo to bolo dobré, moje nohy jasne cítili ľahkosť. Dokonca chválil moju postavu príliš veľa, hovorí veľmi málo, a keď počul, že som v noci jedol cestoviny a tortu, povedal, že moja postava je dobrá, len koláče sa rozprestierajú po nej.

V saune, relaxácii po masáži, som hovoril s veľkým (doslova) človekom z veľkej firmy. Sťažoval sa, aké ťažké je pre neho - musí lietať po celom svete, nikto nemôže dôverovať svojmu podnikaniu. Mužov žalúdok bol pôsobivý. S hrdosťou vyhlásil, že za posledný týždeň už stratil 10 kg. Chystáte sa zostať na týždeň stratiť ďalších desať. Myslím, že je to čestný výkon.

Na obed tam bol dezert z indickej kinua obilnín, pred hlavným chodom - ľahký zeleninový šalát (surová zelenina, podľa Chenot, musíte jesť na obed, a varené alebo vo forme polievky - na večeru) a dve malé sójové karbonátky. Na večeru - polievka a timbals ryže. Všetko je chutné, elegantné a ako vždy nie je výživné. Po jedle, Purge, predpísané lekárom, alebo, ako ho nazývali Rusi, bol privedený „blizzard“, alebo jednoduchšie laxatívum - biely prášok, ktorý treba riediť vodou. Môj ironický sused okamžite varoval: Neďaleko od izby. Ako správne bol! Spaghetti už o tom nesnívalo. Ako keby už neboli na tejto planéte. Vo všeobecnosti to tak bolo.

Tretí deň

Na raňajky, ktorá začína v 7.30, vstal bez budíka. Výsledky testu bioenergie sú známe: Mám problémy s pankreasom, opuchy a celkový stres. Ďalším povinným kurzom, ktorý trvá pol hodiny každý druhý deň, je vplyv prúdu na problémové bioenergetické body. Podľa bodov a meridiánov je masážny terapeut prijatý, striktne dodržiavajúci lekárske pokyny na mape. Ukázalo sa, že meridián, ktorý som kráčal po nohách, bol veľmi bolestivý. Začal som lapať po dychu, stonať a dokonca kričať v mojom hlase, a nakoniec som cítil, že môj chrbát sa stal mäkkým a vláčnym. Po všetkých postupoch je potrebné denne zvážiť. Vstal som na váhy a zistil som, že presne jeden kg zmizol a odparil. Včera bol stále na svojom mieste!

Hneď ako som išiel na prechádzku, mal som talianskeho fanúšika. Po zaparkovaní mojej miniatúrnej Porsche s otvorenou strechou pri promenáde vedúcej k vodopádu sa rozhodol so mnou, aby som sa samozrejme zoznámil so slovami „Chao, biela!“ Odvážne som odmietol šálku kávy s chutným koláčom a potom v najlepšom prípade odmietol obed. povedal miestnu reštauráciu. O pol hodiny neskôr, po vypití zeleného čaju bez cukru na terase v kaviarni, som utiekol na večeru, sľuboval ďalší dátum, ale zajtra. Skutočnosť, že zajtra som nemal vôbec jesť (takzvané pôstne dei, to znamená hladovku), som si spomenul len na večeru, z ktorej sa začala každodenná hladovka. Priniesli mi tekutú vývar a rovnaký bylinný čaj. Boli tam dve bujóny - jedna zelenina, s jemnou citrónovou príchuťou a druhá - huba; Obaja sa servírujú v strieborných kávových nádobách s úsmevným čašníkom so slovami „Bon Appetit“ v ruštine. Nie, nie, vôbec sa nezasmial. Okolo mňa bolo niekoľko takých hladujúcich ľudí, snažili sme sa nepozerať na tých šťastných, ktorí sa spoliehali na malú časť sójových špagiet, ako aj na tých, ktorí boli veľmi šťastní a nemali strach o svoju váhu, ktorí sa živia menu Biolight a vychutnávali si lahodné sushi. Išiel som spať skoro, po vypití pol fľaše vody bez plynu. Nemohla som si to ani prečítať - niečo si prečítam o jedle.

Štvrtý deň

Nemá zmysel chodiť na raňajky, len aby sa znovu otvorila duša, všetko rovnaké, okrem čaju, nič sa nedá, a môžete ju piť v SPA Preto sa deň rozhodol začať s jogou a bazénom. Rozprestrel koberec, otvoril okno v hale, vdýchol do čistého horského vzduchu, počúval hluk horskej rieky, urobil „pozdrav slnku“, zobrazil „psa tvárou dole“, natiahnuté chrbátové a bedrové kĺby, ležal v shavasane. Je škoda, že v Merane neexistuje inštruktor jogy, iba Pilates. Pomaly a smutne plával v bazéne, citlivo počúval ich pocity. Dokonca cítil nárast sily. Spomenul som si, že pri chudnutí, v prvom rade, chudnutie hrudníka. Bola vystrašená a šla k simulátorom, aby si pohla hrudníkom, aby jej ublížili ruky. Márne sa ukázalo, že sa húpal. Večer mi masér Danila vysvetlil, že keď nejete, nemôžete dať špeciálnu záťaž.

A do 11 hodín po simulátoroch som bol pokrytý. Prišiel som do svojej izby, ľahol som si na posteľ a uvedomil som si, že nemôžem vstať, hlava sa točí, moje telo je slabé a nevoľno, a po večeri (podmienená večera dvoch tenkých vývarov a čaju) mám ešte dátum s talianskym pekným mužom. To bolo ľahšie, keď som pil instantné vrece minerálnych solí, ktoré vydal lekár v prípade núdze.

Pri popíjaní na večeru položil vývar, letel som na rande. Neviem, či to bol dôvod na hladovanie alebo tmavé smiech očí talianskeho, ale zdalo sa mi, že je ľahké, vzdušné a nejako neuveriteľné. Hovorí sa, že hladovka ovplyvňuje mozog ako zamilovať sa. V tom je určite niečo. Dátum na prázdny žalúdok odišiel s ranou. Prešli sme starým mestom niekoľko hodín okolo okien s jamon a koláče, ktoré nespôsobili žiadne emócie vo mne, diskutovali knihy, filmy, architektúra, vzťahy medzi Západom a Východom, priateľstvo a láska, zastavil, dohadoval, smial sa, schovával sa pred dažďom a pobozkal.

Váhy ukázali dokonca mínus jeden kg a sto g. Hrudník bol na mieste. Pred večerou bola presne jedna hodina. Prechádzal som po miestnosti, klikol na televízne kanály, vzal knihu, pozrel sa na západ slnka, napísal Esemeski mojim priateľom, „ah, som hladný“, pil vodu a považujem za milované minúty. Na večeru som bežal. Jediný čas v celom týždni po pôste bolo spoliehať sa na ryby, a malý kúsok dorady dusil sa mi zdalo najchutnejšie jedlo na svete. Priateľ v nešťastí pri ďalšom stole povedal, že jej pôst nebol taký úspešný: popoludní skoro omdlila a lekári ju kŕmili. A blížny človek šťastne zdieľal fyziologické detaily: v noci sa cítil zle, spočiatku si myslel, že zomrie, ale potom sa ukázalo, že jeho kameň odišiel von a bezpečne odišiel. Predtým, ako som šiel spať, som, plný a spokojný, psychicky povedal zbohom ďalšej časti toxínov.

Piaty deň

Už netrpím hladom, aj napriek malej porcii sójových špagiet alebo pečeného jačmenného koláča s aromatickými bylinkami. Nemyslím na jedlo, myslím na večné. Ležať v zábalu užitočného bahna, z nejakého dôvodu som si spomenul, ako milo a úprimne milujem jednu osobu a ako by som ho chcela prijať namiesto toho, aby som podala sťažnosť. Keď idem do miestnosti medzi procedúrami, v tom istom dychu som napísal dva články, veľmi ticho hovoril s mojím asistentom a na tri úplne priemerné obchodné hovory som sa nezhneval. A večer, kráčajúc pozdĺž horského potoka, som si jeden po druhom pripomínal básne, ktoré som kedysi miloval a poznal zo srdca, vrátane školských osnov. Tu je len masáž, nemohol som premýšľať o ničom, ani o večnom. Ukázalo sa, že meridián je najbolestnejší, čo viedlo pozdĺž ramien k pleciam a hrudníku. Vykríkol som z bolesti, vyskočil na gauč a požiadal ma, aby som ušetril. Ale nebolo tam. Za každý bolestivý poludník prešiel Danila najprv rukami, potom s prúdom zaznela ušami a z očí mi padli iskry. Ale z pohovky som vstal energický, napnutý, s obvyklou ľahkosťou v nohách, chrbte, krku. Na váhe zmizol ďalší kilogram.

Počas večere som sa opýtal susedov, ako sa potešiť z kozmetického menu, aby bolo krásne a bez obetí. A potom z lekárskych masáží a zábaly potešenie v procese je stále pochybné. Ako u lekára, a nie ako v SPA. Výsledkom je, že sa prihlásila na masáž hlavy (všetci odporúčali, dokonca aj muži), ošetrenie tváre a prsníkov pre kozmetiku, ktoré vyvinula manželka Dr. Chenota, Dominic. Dokonca aj v jedálnom lístku boli injekcie z celulitídy, ale môj sused im neodporučil, aby to robili - bolí to, ale je málo, masáž je efektívnejšia.

Šiesty deň

Ráno začalo hydrokoloterapiou. Príjemné málo, ale tam bola ľahkosť, ktorá nechce kaziť žiadne jedlo. Váhy sú stále mínus 900 g.

Masáž hlavy nie je pre nič za nič, že všetci tak veľmi chválili. Pri delení vlasov na deliace časti, ako pri farbení, najprv urobte akupresúru rukami a potom masírujte hlavu, ale nenechajte sa zastrašiť obrovskou anticelulitídovou tryskou na tele korekčnom prístroji. Neviem, kto to vynašiel, ale pocity sú nezabudnuteľné. Maska veľkoryso aplikovaná na vlasy, zabalená vo fólii a odporúča sa chodiť tak asi hodinu. O hodinu neskôr sa vlasy stávajú príjemnými na dotyk.

Vo večerných hodinách Dr. Chenault osobne prednáša o toxínoch. Prednášky sa konajú tesne pred večerou a úplne odpudzujú chuť k jedlu. Lekár napríklad vysvetľuje, prečo by sa pred jedlom mali konzumovať plody. Ukazuje sa, že trávia rýchlo a dávajú energiu, a hlavné jedlo je strávené dlhú dobu, a plody jedia po, stojí vo fronte a túlať sa, pridávanie toxínov v tele. Potom lekár chváli nepurifikované obilniny, ktoré len zbavujú toxínov. Odporúča dodržiavať denný režim a nejesť v noci, pretože po ôsmom večer sa telo zaoberá zotavovaním a detoxikáciou a jedlo a alkohol do tohto procesu značne zasahujú. Znie to presvedčivo. „Dokonca aj Taliani,“ sťažuje sa Henri Chenot, „prestal jesť doma. Oni idú, piecemear, a potom sa čudujú, prečo sa dostať tuk prvý, a potom sa rozviesť. Pretože rodinné večere sú preč. “ Obyvatelia penziónu pozorne dbajú. „Metabolizmus,“ hovorí Dr. Chenot, „mení sa každých sedem rokov. Každých sedem rokov by ste mali prehodnotiť stravu a znížiť množstvo potravy. Nie sme mladí. “ Na zameraných ľudí okolo je jasné, že ľudia počítajú, čo iné jesť a schudnúť. Večer si všimol, že džínsy začali padať. Myslel som, že sa to rozšírilo. Snažil som sa o všetko, čo bolo so mnou - všetko padá. A šaty sa dobre hodia.

Siedmy deň

Naposledy, keď sa dostanem na váhy: odišlo 600 viac, celkovo spolu 5 kg týždenne. Ich absencia je pociťovaná. Najviac nepríjemné je, že nohavice, ktoré boli kúpené v Miláne a sedeli tak dokonale padajú. Zaujímalo by ma, ako rýchlo sa vráti päť hodnotených? Odborník na výživu už pripravil tri a pol strany „moralizovania“. Detailné menu na raňajky-obed-večera vyzerá samozrejme výživnejšie ako tu v Merane, ale stále dosť prísne. Obľúbené sú zelenina, pohánka, hnedá ryža, obilný chlieb; žiadny krém omáčky, zabudnite na kyslú smotanu, jesť ananásy po jedle, jesť sušené ovocie, piť len vodu a zelený čaj. Mäso, ryby, kurča môže byť, ale vždy so zeleninou. "Ak niečo naozaj chcete, zjedzte to," upokojuje ma odborník na výživu, "hlavná vec je, že škodlivé by sa nemali stať zvykom." Lekár konečne odporúča viac cvičenia a meditácie.

Na večeru podávali obvyklé špagety, nie sójové, so zeleninovou omáčkou. Ale nechcú ich vôbec. На завтрак - праздник желудка: помимо мисочки фруктов, стаканчик йогурта, два зерновых хлебца, ложка меда и ложка варенья. Удалось съесть немного йогурта, один хлебец и ложку меда. Больше не хочется, правда! Перед отъездом покупаю друзьям и коллегам прошутто. В мясной лавке не попробовала ни кусочка, хотя все знают, как я люблю прошутто. Еще неделю дома живу в таком режиме, пугаю родных, друзей и коллег: ничего не хочется, даже хлеба в Париже с фуа-гра. Через две недели все постепенно вернулось на круги своя, но до тортиков и спагетти на ночь дело все же не дошло.

Итак. Прошло полгода, килограммы обратно не вернулись. Люди по-прежнему при встрече спрашивают: «Ты похудела?» Фрукты - до еды, хлеб почти не ем, сметану тоже, время от времени перечитываю диету и исключаю из рациона еще что-нибудь вредное, что-нибудь одно, чтобы не было грустно. Но вот от спагетти в сливочном соусе пока отказаться не могу. Но, может, и не надо?